Публікації у фахових виданнях України
1. Жаровська А. В. Теоретичні засади мовленнєвої підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Науковий вісник Чернівецького університету. Вип. 572, Педагогіка та психологія: зб. наук. праць. 2011. С.56-60.
2. Жаровська А. В. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності вчителя початкових класів. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського: зб. наук. паць. Педагогічні науки. Вип. 1.34. Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2011. С.49-52.
3. Жаровська А. В. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти у змісті навчання народознавчої лексики. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського: зб. наук. паць. Педагогічні науки. Вип. 1.37. Миколаїв: МДУ імені В. О. Сухомлинського, 2012. С.109-112.
4. Жаровська А. В. Формування лексико-народознавчої компетенції майбутнього вчителя початкових класів. Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки: зб. наук. паць. Педагогічні науки. Випуск 14 (239), 2012. С.183-187.
5. Жаровська А. В. Етнолінгводидактична підготовка майбутнього вчителя початкових класів до навчання учнів народознавчої лексики. Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. праць. Педагогіка та психологія. Вип. 635. Чернівці 2012. С.85-91.
6. Жаровська А. В. Збагачення словника молодших школярів засобами народознавчої лексики. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського: зб. наук. паць. Педагогічні науки. Вип. 1.39. Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2012. С.87-90.
7. Жаровська А. В. Інтерактивні методи навчання лексико-народознавчої компетенції молодшого школяра. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського: зб. наук. паць. Педагогічні науки. Вип. 1.41.(93). Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2013. С.48-51.
8. Жаровська А. В. Використання інноваційних технологій у процесі формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. Вип. 23. К., 2013. С.64-68.
9. Жаровська А. В. Формування готовності майбутніх педагогів до засвоєння народознавчої лексики учнями початкової школи. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб.статей: Ялта: РВВ КГУ, 2014. Вип.43. Ч.4. С. 228 .
10. Жаровська А. В. Формування лексико-народознавчої компетенції майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. Науковий вісник Миколаївського державного університету: Збірник наукових паць. Педагогічні науки. Випуск 2.(49). Миколаїв: МДУ, 2015. С. 38-41.
11. Жаровська А. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи над засвоєнням народознавчої лексики. Гірська школа Українських Карпат Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника: Збірник наукових паць. Педагогічні науки. № 12-13. Івано-Франківськ, 2015. С.187-189.
12. Струк А. В. Лінгводидактична та народознавча складова підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах гірської школи. Гірська школа Українських Карпат. Науково-методичний журнал. № 15, Івано-Франківськ, 2016. С. 203-206.
13. Струк А. В. Використання проектних технологій в процесі вивчення природознавства у початковій школі. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Випуск 6 (113). Серія : Педагогіка. Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2016. С. 135-138.
14. Струк А. В. Формування готовності студентів до професійно-педагогічної діяльності в початковій школі. Гірська школа Українських Карпат. Науково-методичний журнал. № 17, Івано-Франківськ, 2017. С.45-48.
15. Струк А. В. Особливості збагачення словникового запасу дітей шестирічного віку. Науковий вісник Миколаївського державного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск № 4 (59). Миколаїв : МДУ, 2017. С. 508-511.
16. Струк А. В. Формування лексико-народозначої компетентності в професійній підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Науковий вісник Херсонського державного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXXII Том 1. Херсон: 2018. С.176-179.
17. Струк А. В. Проблема підготовки майбутніх вчителів початкової школи в теорії педагогіки вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 52 / редкол. Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер»,2018. 465 с.
18. Струк А. В. Сутність професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Науковий вісник Херсонського державного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки. Херсон, 2018.Вип. LXXXIII Том 1. С.173-176.
19. Струк А. В. Лексико-народознавча компетентність як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Гірська школа Українських Карпат Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника: Збірник наукових паць. Педагогічні науки. № 18. Івано-Франківськ, 2018. С.127-131.
20. Струк А. В. Лінгвістичні засади формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2018. Вип. 6. С. 91-94.
21. Струк А. В. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2018. Вип. 64. С. 185-187.
22. Струк А. В. Культурологічний підхід як методологічної основи дослідження феномену «лексико-народознавчої компетентності». Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Ізмаїл, 2018. Вип. 39. С. 93-97.
23. Струк А. В. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 67. С. 263-266.
24. Струк А. В. Використання інноваційних технологій в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 10. С. 18-21.
25. Струк А. В. Сутність поняття «професійна компетентність майбутніх учителів початкової школи» в сучасній педагогіці. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2019. С. 114-120
26. Струк А. В. Педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 68. С. 201-204.
27. Струк А. В. Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь майбутніх учителів початкових класів у процесі проходження педагогічної практики. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 70-73.
28. Струк А. В. Формування комунікативних мовних умінь майбутніх учителів початкових класів як лінгводидактична проблема. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 12. Т. 2. С. 50-53.
29. Cтрук А. В. Народознавча складова професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Науковий вісник Миколаївського державного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 2(65), травень 2019. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. С. 286-289.
30. Cтрук А. В. Комунікативний підхід у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 69. С. 248-250.
31. Cтрук А. В. Професійна мотивація майбутніх вчителів початкової школи у процесі формування лексико-народознавчої компетентності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 67. Т. 1. С. 63-66.
32. Cтрук А. В. Критеріальний підхід до формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя. Науковий вісник Миколаївського державного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск № 1(68), лютий 2020. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2020. С. 266-271.
Публікації які включено до науко метричних баз Scopus і Web of Science
33. Struk A. Models, methods and algorithms of web system architecture optimization // Pasieka N., Sheketa V., Pasieka M., Domska U., Romanyshyn Y., Struk A. in Proceedings of the 2019 IEEE International Scientific and Practical Conference Problems of Infocommunications Science and Technology. PIC S&T′2019. 08-11 October 2019. Kyiv, Ukraine. P. 147-153.
34. Struk A. Lexical and folk knowledge competence as a component of future primary school teachers professional speech // Lutsan N., Struk A., Barylo S., Bai I., Varvaruk M. Revista Inclusiones. ISSN 0719-4706 Volumen 7 Numero Especial Abril/Junio Web of Scince 2020 pp. 367-378.
Монографії
35. Луцан Н. І., Жаровська А. В. Формування готовності студентів до збагачення словника народознавчою лексикою шестирічних учнів : монографія. Івано-Франківськ : НАІР, 2015. 288 с.
36. Жаровська А. В. Компетентнісний підхід у сучасній початковій освіті: досвід і перспектива : колективна монографія / за загальною редакцією професора Н. І. Луцан. Івано-Франківськ : НАІР, 2015. С. 175-201.
37. Струк А. В. Формування-лексико народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика : монографія. Івано-Франківськ : НАІР, 2019. 420с.
В інших виданнях
38. Zharovska A.V.Preparing Future Professionals Primary Education by Teaching Students Vocabulary Ethnology. INTERNATIONAL RESEARCH INSTITUTE s.r.o.Odborarov 1320/46.Komarno.Slovakia С. 92-95.
39. StrukA.V. Modern approaches to the formation of the competence of the future teacher of elementary school. Modern Science Moderní věda. Prague. № 4. Czech Republic, 2018. P.85-89. Index Copernicus.
40. StrukA.V. Some aspects of use of national lexics in professional preparation of the future teacher. Scientific Journal Virtus. Issue № 33, Canada, Montreal, April, 2019. P. 124-125.
41. StrukA.V. Communicate competence of primary school teacher. Scientific Journal Virtus. Issue № 35, Canada, Montreal, June, 2019. P. 176-177.
42. StrukA.V. Use of a personalized activity approach in the preparation of future primary school teachers. Znanstvena misel. Issue №37, Slovenia. 2019. P. 28-29.
43. Struk A. The readiness of future specialists of preschool education to creative self-realization in professional activity// Lutsan N., Struk A., Liubyva V., Kulish I., Vertuhina V. Propósitos y Representaciones. Set. – Dic. 2020, Vol. 8, N° 3.
44. Struk A. The Development of Coherent Speech in Elementary School Students in The Process of Constructive and Artistic Activity // Budak V., Lutsan N., Stepanova T., Shapochka K., Struk A. Propósitos y Representaciones. Set. – Dic. 2020, Vol. 8, N° 3.
Тези конференцій
45. Струк А. В. Формування готовності до професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи. Людина та соціум: сучасні проблеми взаємодії (психологічні та педагогічні аспекти): збірник тез наук. робіт. (Львів, 21-22 вересня 2018). Львів. С. 45-47.
46. Струк А. В. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх вчителів початкових класів. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної наук.-прак. конф. (Київ, 28-29 вересня 2018). Київ. С. 65-66.
47. Струк А. В. Формування народознавчих понять у майбутніх вчителя початкової школи. Педагогіка та психологія сьогодні: постулами минулого і сучасної теорії: збірник наук. роб. Учасників міжнародної наук.-прак. конф. (Одеса, 19-20 жовтня 2018). Одеса. С. 105-107.
48. Струк А. В. Підготовка вчителя початкової школи у контексті нової парадигми освіти. Проблеми та перспективи сучасної науки: IX міжнародна наук.-прак. інтер.-конф. (Дніпро, 28 вересня 2018). Дніпро. С. 51-53.
49. Струк А. В. Використання педагогічних ідей В. Сухомлинського в комунікативному підході до підготовки майбутнього вчителя. Василь Сухомлинський – від пізнання дитини до створення освітньо-виховної системи: всеукраїнська наук.-прак. конф. (Миколаїв, 22-24 листопада 2018). Миколаїв. С. 153-156.
50. Струк А. В. Формування професійного мовлення у майбутніх вчителів початкової школи. Психологія і педагогіка: актуальні питання: матеріали міжнародної наук.-прак. конф. (Харків, 12-13 квітня 2019). Харків. С. 55-58.
51. Струк А. В. Теоретичні засади професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: збірник наук. роб. Учасників міжнародної наук.-прак. конф. (Одеса, 19-20 квітня 2019). Одеса. С. 76-79.
52. Струк А. В. Формування комунікативної компетентність майбутніх вчителів початкової школи. Чорноморські наукові студії : матеріали П’ятої всеукраїнської мультидисциплінарної конференції (Одеса, 17 травня 2019). Одеса. С. 175-177.
53. Струк А. В. Використання української етнопедагогіки у роботі вчителя початкових класів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: збірник тез наук. робіт. (Львів, 26-27 квітня 2019). Львів. С. 67-68.
54. Струк А. В. Мовно-комунікативний компонент української етнопедагогіки у змісті підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Актуальні наукові дослідження: теоретичні та практичні аспекти: XVI міжнародна наук.-прак. інтер.-конф. (Дніпро, 23 квітня 2019). Дніпро. С. 65-67.
55. Струк А. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 3-4 травня 2019 року). У 2-х частинах. К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», Київ. С. 53-55.
56. Струк А. В. Формування мовної особистості майбутнього вчителя початкової школи на засадах української етнопедагогіки. Матеріали Третьої міжнародної науково-практичної конференції FOLIA COMENIANA : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. [«Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти»], (Умань, 16–17 травня 2019 р.). Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 156-159.
57. Струк А. В. Міжпредметні зв’язки у підготовці майбутніх вчителів початкової школи до збагачення словника народознавчою лексикою. VII міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасний рух науки» присвячена головній місії Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience» – прокласти шлях розвитку сучасної науки від ідеї до результату. (Дніпро, 6-7 червня 2019). Дніпро. С. 1627-1631.
58. Струк А. В. Принципи формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Проблеми та перспективи фахової підготовки сучасного педагога в умовах розбудови Нової української школи: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», (Івано-Франківськ, 11 квітня 2019). Івано-Франківськ. С. 81-83.
Основні навчально-методичні праці
59. Струк А. В. Формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Навчальний посібник. Івано-Франківськ : НАІР, 2018. 128 с.