Орієнтована тематика курсових робіт з курсу “Методика навчання освітньої галузі “Математика”
- Розвиток навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках з математики засобами комп’ютерних ігор в умовах реалізації концепції НУШ.
- Методика використання комп’ютерної техніки при вивченні математики у початковій школі
- Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики у початковій школі.
- Методична система роботи з математики із здібними учнями молодших класів.
- Використання інтенсифікації для поглиблення математичних знань учнів молодших класів.
- Розвиток доказового міркування в учнів початкових класів в процесі вивчення математики.
- Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів при вивченні математики.
- Розвиток самостійності молодших школярів під час навчання математики.
- Методика вивчення об’ємних геометричних фігур у початкових класах.
- Формування просторових уявлень молодших школярів.
- Особливості розвитку математичних здібностей молодших школярів.
- Формування прийомів самоконтролю у процесі навчання математики у початковій школі умовах реалізації концепції НУШ.
- Використання групової роботи на уроках математики у початковій школі в умовах реалізації концепції НУШ.
- Діагностика сформованості математичної компетентності молодших школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Моделювання сучасних уроків з математики за різними педагогічними технологіями.
- Використання інтерактивних технологій на уроках математики.
- Використання сучасних педагогічних технологій на уроках математики.
- Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на інтегрованих уроках з математики.
- Формування інтелектуальної культури молодших школярів за методикою розвивального навчання.
- Інформаційні технології в початковій математичній освіті молодших школярів.
- Елементи проблемного навчання математики молодших школярів.
- Формування ключових компетентностей у молодших школярів у процесі засвоєння математики.
- Особистісно-зорієнтований підхід у навчанні математики молодших школярів.
- Розвиток розумових дій у молодших школярів у процесі вирішення системи вправ з математики в умовах рівневої диференціації.
- Естетичне виховання на уроках математики у початкових класах.
- Екологічне виховання молодших школярів під час вивчення математики.
- Використання методу проектів на уроках математики в початковій школі.
- Використання різних форм організації навчальної діяльності на уроках математики.
- Метод бесіди на уроках математики в початкових класах в умовах НУШ.
- Вибір методів навчання на уроках математики при вивченні геометричного матеріалу у початкових класах.
- Вибір методів навчання на уроках математики при вивченні частин і дробів.
- Роль нестандартних уроків математики у формуванні ключових компетентностей молодших школярів.
- Методика проведення уроків математики в дочисловий період в умовах реалізації концепції НУШ.
- Сучасні вимоги до уроку математики.
- Використання інтегрованих уроків математики у початкових класах.
- Використання проблемних ситуацій на уроках математики для формування пізнавальної активності молодших школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Використання народознавчого матеріалу на уроках математики в початковій школі.
- Використання диференційованого підходу до навчання на уроках математики в початковій школі.
- Індивідуальний підхід до навчання молодших школярів на уроках математики.
- Формування самостійності молодших школярів на уроках математики.
- Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики у початкових класах.
- Використання ідей алгоритмізації при вивченні арифметичних дій молодшими школярами.
- Використання елементів проблемного навчання при вивченні арифметичних дій у початкових класах.
- Формування обчислювальних навичок та вмінь молодших школярів на уроках математики.
- Методика вивчення теми “Дії над числами” в концентрі “тисяча”.
- Методика письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
- Формування навичок усних обчислень у молодших школярів.
- Формування навичок письмових обчислень у молодших школярів.
- Навчання молодших школярів самоконтролю в процесі формування обчислювальних навиків.
- Індивідуальний підхід до учнів у процесі вивчення нумерації чисел у межах 10 в умовах реалізації концепції НУШ.
- Формування у молодших школярів вміння розв’язувати текстові задачі.
- Розвиток уявлень учнів про складену задачу і процес її розв’язання з позиції реалізації компетентнісного підходу.
- Методичні прийоми роботи над текстовими задачами у початковій школі.
- Розвиток творчого мислення учнів початкових класів в процесі розв’язування геометричних задач.
- Методика розв’язування задач з логічним навантаженням у початкових класах.
- Методика розв’язування задач на рух в початкових класах.
- Значення диференційованих завдань з математики в початкових класах.
- Тести в процесі формування математичної компетентності молодших школярів.
- Використання нестандартних завдань на уроках математики в початковій школі для стимулювання пізнавальних інтересів школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Випереджаючі математичні завдання як засіб організації самостійної роботи молодших школярів.
- Технологічний підхід у навчанні математики молодших школярів.
- Формування поняття величини в молодших школярів.
- Розвиток творчої активності молодших школярів на позакласних заняттях з математики в умовах реалізації концепції НУШ.
- Самостійна робота як засіб підвищення успішності у початковій школі.
- Способи диференціації домашньої навчальної роботи з математики в початкових класах.
- Організація навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках “Логіки”.
- Розвиток логічного мислення на уроках математики в початковій школі.
- Формування творчого мислення в процесі позакласної роботи з математики.
- Особливості вивчення математичної мови молодшими школярами.
- Формування наукового світогляду учнів на уроках математики.
- Розвиток мислення учнів при вивченні геометричного матеріалу в початковій школі.
- Формування математичних понять молодших школярів.
- Методичні основи формування геометричних понять в учнів початкових класів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Формування поняття натурального числа в початковому курсі математики.
- Використання ігрових ситуацій для підвищення ефективності навчання молодших школярів.
- Роль дидактичних ігор у процесі формування елементарних математичних понять
- Система дидактичних математичних ігор як засіб формування сенсорних умінь учнів початкових класів.
- Наочність і її використання в процесі вивчення математики в початкових класах в умовах реалізації концепції НУШ.
Орієнтовна тематика курсових робіт з методики трудового навчання у початковій школі
-
- Проблеми удосконалення трудового навчання молодших школярів у світлі національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті та Концепції Нової української школи.
- Актуальні проблеми вдосконалення методики трудового навчання молодших школярів у сучасних умовах.
- Сучасні концепції розвивального навчання та їх реалізація на уроках праці в початковій школі.
- Активізація пізнавальної діяльності учнів початкових класів для реалізації мети і завдань технологічної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти.
- Роль предметно-перетворювальної діяльності у вихованні і розвитку молодших школярів.
- Нетрадиційні підходи по проведення уроків трудового навчання у початкових класах (традиції та новаторство в методиці трудового навчання).
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках трудового циклу.
- Методика навчання молодших школярів елементам конструювання.
- Педагогічні вимоги до перевірки та оцінювання знань і умінь учнів 1-4 класів на уроках трудового навчання.
- Типологія та структура уроків трудового навчання в початкових класах.
- Проблемний метод навчання на уроках праці в початкових класах.
- Методичні основи укладання словника (довідника) учня початкових класів з вивчення змістових ліній технологічної освітньої галузі.
- Співвідношення конструктивних і репродуктивних методів у розвивальному навчанні молодших школярів на уроках праці.
- Методичні основи розробки адаптованої до молодшого шкільного віку технічної документації для уроків трудового навчання у 1-2 (3-4) класах.
- Методика організації спостережень і дослідів на уроках трудового навчання в початкових класах.
- Методика формування у молодших школярів умінь самостійної праці на уроках трудового навчання.
- Методика формування у молодших школярів графічних умінь і навичок.
- Психолого-педагогічні основи використання функціональної музики на уроках трудового навчання.
- Формування і розвиток загальнотрудових умінь учнів початкових класів на уроках трудового навчання.
- Міжпредметні зв’язки на уроках трудового навчання в початкових класах.
- Специфіка освітнього процесу з трудового навчання в сільській малочисельній початковій школі.
- Особливості уроків трудового навчання з шестилітніми дітьми.
- Ігрові форми організації діяльності молодших школярів на уроках трудового навчання.
- Дидактична казка як засіб трудового навчання учнів 1-4 класів.
- Використання загадок у трудовому навчанні учнів початкових класів.
- Методика формування елементів економічних знань в процесі трудового навчання молодших школярів.
- Екологічне виховання молодших школярів на уроках трудового навчання.
- Навчання технологічним операціям обробки матеріалів у початкових класах (основи технологічної підготовки на прикладі певного конкретного виду матеріалу).
- Розробка конструкції і виготовлення оригінальних дидактичних роздаткових, демонстраційних матеріалів, інструкцій та технологічних карт, навчальних таблиць, леп буків тощо.
- Використання елементів паперової пластики на уроках праці як засобу розвитку творчих здібностей молодших школярів.
- Розвиток творчих здібностей учнів 1-4 класів у процесі конструювання, моделювання та макетування з різних матеріалів.
- Форми залучення молодших школярів до побутової праці (з урахуванням традиційних народних свят).
- Виховання у молодших школярів культури побуту на уроках праці.
- Методичні засади організації господарської діяльності молодших школярів.
- Методика навчання учнів молодших класів виготовленню орігамі.
- Методичні основи ознайомлення молодших школярів з основними галузями сучасного виробництва.
- Методика пропедевтичної роботи з профорієнтації учнів 1-4 класів на уроках праці.
- Організація і проведення екскурсії як засобу первинної профорієнтації молодших школярів.
- Форми і методи ознайомлення молодших школярів з трудовими традиціями рідного краю і своєї місцевості.
- Використання народних традицій та звичаїв рідного краю на уроках праці в початкових класах.
- Використання народних традицій ляльки-мотанки в навчально-виховній роботі з молодшими школярами.
- Елементи народних ремесел як засіб трудового та естетичного виховання молодших школярів (на прикладі конкретного виду ремесла).
- Витинанки як засіб художнього виховання учнів початкових класів.
- Трудове виховання учнів молодшого шкільного віку за місцем проживання.
- Психолого-педагогічні умови формування в учнів початкових класів навичок безпечного виконання трудових операцій.
- Науково-методичне забезпечення дотримання вимог безпеки праці у робочих кімнатах для трудового навчання учнів початкових класів.
- Психо-фізіологічні, ергономічні та психолого-педагогічні основи безпеки життєдіяльності молодших школярів у процесі трудового навчання.
- Теоретико-методичні основи розвитку трудової компетентності молодших школярів засобами техологічної освітньої галузі Державного стандарту початкової освіти.
- Дослідження змісту варіативних навчальних посібників для трудового навчання щодо можливостей виконання вимог Державного стандарту початкової освіти.
- Теоретико-методичні засади формування економічної культури особистості у молодшому шкільному віці на уроках трудового навчання.
- Дослідження змісту навчальних посібників з трудового навчання щодо їх виховного та розвивального потенціалу, реалізації вимог Держстандарту початкової освіти та типових навчальних програм.
- Науково-методичні засади моделювання та використання ігрових форм організації діяльності молодших школярів на уроках трудового навчання.
- Теоретико-методичні основи здійснення диференційованого підходу до учнів у процесі початкового трудового навчання.
- Дидактико-методичні аспекти інтеграції змісту технологічної та інших освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти у Новій українській школі.
- Психолого-педагогічні та методичні основи формування у молодших школярів умінь співпраці на уроках трудового навчання.
Орієнтовна тематика курсових робіт з курсу
“Методика викладання природознавства в початкових класах” (2019-2020 н. р.)
- Самостійна робота на уроках природознавства та її вплив на формування природних понять молодшого школяра.
- Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення природознавства.
- Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення природознавства в 3-4 класах.
- Методи та прийоми ознайомлення з природою у початкових класах.
- Індивідуалізація навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства.
- Використання фольклору як засобу підвищення ефективності уроків природознавства.
- Методика використання ігрових прийомів на уроках природознавства з різними дидактичними цілями.
- Організація і проведення робіт на географічному майданчику в початковій школі.
- Використання наочних посібників на уроках природознавства в початковій школі.
- Екологічна стежинка як форма організації пізнання природи рідного краю.
- Використання усної народної творчості на уроках природознавства.
- Використання презентацій як засобу активізації діяльності школярів на уроках природознавства.
- Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках природознавства у початковій школі.
- Засоби активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства.
- Ознайомлення молодших школярів з різноманітністю неживої природи рідного краю.
- Ознайомлення учнів з тваринним світом на уроках природознавства.
- Екологічне виховання молодших школярів.
- Розвиток у молодших школярів ціннісного ставлення до природи на уроках природознавства.
- Організація самостійної роботи учнів при вивченні природознавства.
- Ознайомлення молодших школярів з різноманітністю живої природи рідного краю.
- Методика формування екологічних знань на уроках природознавства в початковій школі.
- Особливості навчання природознавству в малокомплектній школі.
- Формування і розвиток природничих уявлень та понять в учнів початкових класів.
- Підготовка вчителя до проведення уроку з природознавства.
- Різновидності самостійної роботи на уроках природознавства та її значення у формуванні природничих понять.
- Дидактичні особливості нестандартних уроків із природознавства у початковій школі.
- Використання пізнавальних завдань під час формування природничих знань молодших школярів.
- Ознайомлення учнів з корисними копалинами.
- Екологічні дозвілля в системі природоохоронної роботи сучасної початкової школи.
- Досліди з природознавства та методика їх проведення в початковій школі.
Тематика курсових робіт з музичного виховання з методикою навчання (2019-2020 н.р.)
- Роль українського музичного фольклору в естетичному вихованні молодших школярів.
- Особливості побудови уроку музики і методика його проведення в малокомплектній школі.
- Типи уроків музики у початкових класах та умови підвищення їх ефективності.
- Аналіз сучасного уроку музики у початковій школі.
- Методика проведення нестандартних уроків музики у початковій школі.
- Шляхи удосконалення педагогічної майстерності вчителя музики.
- Особистісно-орієнтований підхід до процесу музичного виховання учнів початкових класів.
- Культурно-освітнє середовище як джерело музичного розвитку дитини.
- Формування музичних інтересів учнів.
- Розвиток інтересу до народної музики у молодших школярів.
- Міжпредметні зв‘язки як засіб активізації музичного виховання учнів.
- Аналіз передового педагогічного досвіду музичного виховання дітей (огляд статей, використання місцевого матеріалу).
- Розвиток музикальності в учнів початкових класів.
- Особливості розвитку музикально-сенсорних здібностей у першокласників.
- Музично-дидактичні ігри як засіб розвитку сенсорних здібностей у першокласників.
- Музичні здібності і їх розвиток у молодшому шкільному віці.
- Музичне сприймання як основа формування музичної культури учнів.
- Етапи розвитку музичного сприймання.
- Шляхи і засоби педагогічного впливу на розвиток музичного сприймання.
- Особливості розвитку музичного сприймання у школярів різних музичних вікових груп.
- Методика проведення слухання музики в загальноосвітніх школах.
- Характеристика слухання музики як виду музичної діяльності школярів на уроці музики.
- Педагогічне керівництво процесом музичного сприймання молодших школярів.
- Виховання основ музичної культури молодших школярів в сім‘ї.
- Шляхи взаємодії школи і сім‘ї у процесі музичного виховання дітей.
- Розвиток у молодших школярів навиків аналізу-інтерпретації музичних творів.
- Шляхи активізації сприймання музики молодшими школярами в процесі слухання.
- Методи активізації учнів в різноманітній музичній діяльності.
- Особливості здійснення індивідуального підходу на уроках музики.
- Методика вокально-хорової роботи в школі.
- Особливості розвитку дитячих голосів.
- Хоровий спів як вид виконавського мистецтва і його значення у музичному вихованні дітей.
- Психолого-фізіологічна характеристика мутації і вимоги до співацького режиму для учнів.
- Основні вокально-хорові навички і методика їх розвитку у дітей різного віку.
- Робота над вокально-хоровими навичками у шкільному хорі.
- Методика розучування пісні.
- Музично-ритмічні рухи і методика їх освоєння в школі.
- Система музично-ритмічного виховання дітей молодшого шкільного віку.
- Теоретичні основи музично-ритмічного виховання учнів.
- Методика розвитку чуття ритму і навиків виконання музично-ритмічних рухів.
- Роль музично-ритмічних рухів в процесі музичного виховання молодших школярів.
- Методика освоєння засобів музичної виразності в різних видах музичної діяльності.
- Методика використання елементарних музичних інструментів на уроці музичного мистецтва у початковій школі.
- Педагогічна концепція К.Орфа.
- Розвиток творчої активності учнів у різноманітній музичній діяльності.
- Педагогічне керівництво музичною творчістю дітей.
- Розвиток дитячої творчості у різних видах музичної діяльності.
- Позакласна музично-виховна робота в школі.
- Масові форми позакласної музичної роботи.
- Методика гурткової та індивідуальної музично-виховної роботи в школі.
- Ретроспективний аналіз розвитку музичного виховання дітей в школах України.
- Методика роботи над освоєнням теми з шкільної програми («Які почуття передає музика», «Про що розповідає музика», «Як розповідає музика» тощо).
Тематика курсових робіт з образотворчого мистецтва
(2019-2020 н.р.)
- Художнє виховання дітей молодшого шкільного віку.
- Використання технічних засобів навчання та наочних посібників на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Методика проведення занять з декоративного малювання. Писанкарство.
- Методика проведення занять з декоративного розпису в молодших класах.
- Українська народна іграшка та її використання на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Петриківський розпис. Поняття декоративної форми і кольору в початкових класах.
- Методика малювання пейзажу в початкових класах.
- Графіка. Графічні техніки та їх використання на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Портрет. Поняття про зображення обличчя людини та його пропорцій на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Колір як засіб виразності в дитячих малюнках.
- Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Об’ємні зображення за мотивами народних іграшок в початкових класах.
- Роль уроків образотворчого мистецтва в естетичному вихованні молодших школярів.
- Тематичне малювання на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Робота акварельними фарбами на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Мета та завдання викладання образотворчого мистецтва в початковій школі.
- Ознайомлення дітей молодшого шкільного віку з мистецтвом живопису.
- Використання творів української кераміки на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Особливості зображувальної діяльності дітей молодшого шкільного віку.
- Взаємозв’язок школи і сім’ї в естетичному вихованні дітей.
- Організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Анімалістичний жанр на уроках образотворчого мистецтва в молодших класах.
- Натюрморт на уроках образотворчого мистецтва в молодших класах.
- Малювання ілюстрацій до літературних творів на уроках образотворчого мистецтва в молодших класах.
- Використання на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах елементів народної орнаментики.
- Петриківський розпис. Поняття декоративності форми і кольору на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах.
- Види декоративно-прикладного мистецтва. Витинанка.
- Роль самостійної зображувальної діяльності в розвитку творчих здібностей дітей.
- Методика викладання технік декоративно-прикладного мистецтва (аплікація, батик, монотипія тощо) у позакласній роботі учителя початкових класів.
- Методичні рекомендації щодо виконання декоративних композицій у різноманітних художніх техніках.
Тематика курсових робіт з методика навчання української мови (2019 – 2020 н.р.)
1. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
- Методика ознайомлення першокласників з фонетичними одиницями (звуки мовлення, приголосні, тверді, м’які, склад, наголос, наголошений склад).
- Методика здійснення звуко-складового аналізу слова на уроках навчання грамоти.
- Розвиток орфографічної пильності першокласників у післябукварний період навчання грамоти
2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
- Збагачення мовлення молодших школярів прикметниковими синонімами.
- Методика попередження та виправлення граматичних мовних помилок в усному мовленні молодших школярів.
- Сюжетно-рольові ігри як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів.
- Формування звукової культури мовлення молодших школярів.
- Розвиток мовлення молодших школярів у навчальному діалозі.
- Розвиток усного ініціативного монологічного мовлення молодших школярів
- Розвиток образного мовлення молодших школярів під час ознайомлення з пейзажною лірикою
- Збагачення мовлення молодших школярів абстрактною лексикою (на позначення людських стосунків).
- Літературні ігри як засіб формування емоційно образної виразності мовлення у молодших школярів.
- Антонімічні конструкції у казках “Літературного читання” для 3-4 класу як засіб збагачення мовлення школяра.
- Збагачення словника молодших школярів у процесі вивчення дієслова у 3 класі.
- Збагачення словника молодшого школяра під час ознайомлення з полісемією на уроках української мови.
- Формування культури мовлення четвертокласників під час вивчення розділу “Мова і мовлення” на уроках української мови.
- Формування писемної культури мовлення четвертокласників під час вивчення розділу “Текст” на уроках української мови.
- Розвиток мовлення четвертокласників на уроках української мови під час вивчення розділу “Речення”.
- Формування комунікативних умінь молодших школярів у процесі опрацювання теми „Текст” на уроках української мови в початковій школі.
- Розвиток діалогічного мовлення учнів 4-х класів на уроках української мови.
- Збагачення лексичного запасу молодших школярів на уроках української мови засобами дидактичних ігор.
- Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках української мови.
- Розвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках української мови засобами дидактичних ігор.
- Збагачення мовлення молодших школярів прикметниковою синонімією на уроках української мови.
- Збагачення мовлення молодших школярів складними реченнями різних типів у процесі ознайомлення з елементами синтаксису на уроках української мови.
- Розвиток діалогічного мовлення молодших школярів на уроках української мови засобами сюжетно-рольових ігор.
- Розвиток діалогічного мовлення молодших школярів на уроках української мови засобами творчих переказів.
- Збагачення мовлення молодших школярів фразеологізмами на уроках української мови.
- Методика навчання розповіді на основі сюжетної картини.
- Прислів’я і приказки як засіб розвитку образного мовлення учнів початкової школи.
- Розвиток образного мовлення молодших школярів засобами фразеології.
- Методика ознайомлення молодших школярів із переносним значенням слова.
- Методика ознайомлення учнів молодших класів зі словами, близькими за значенням.
- Методика ознайомлення молодших школярів зі словами, протилежними за значенням.
- Методика написання творчих робіт за пейзажною картиною.
- Методика навчання описових розповідей учнів початкової школи на уроках розвитку зв’язного мовлення
- Методика роботи над текстом на уроках української мови в початковій школі.
3. МЕТОДИКА КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ
- Формування навичок усвідомленого читання на уроках літературного читання в початкових класах.
- Формування навичок правильного читання у молодших школярів під час опрацювання оповідань на уроках літературного читання.
- Формування навичок виразного читання у молодших школярів під час опрацювання епічних віршів.
- Формування навичок виразного читання у молодших школярів під час опрацювання байок на уроках літературного читання.
- Особливості читання й аналізу творів різних жанрів (науково-пізнавальні статті, нариси, оповідання, казки, байки, вірші, загадки, прислів’я, скоромовки, потішки, жарти, веселинки).
- Формування в учнів першого класу навичок читання з використанням технології диференційованого навчання.
- Пропедевтична робота з вивчення літератури в молодших класах.
- Літературні ігри як засіб розвитку літературної творчості молодших школярів.
- Літературні ігри як засіб розширення кола читання в учнів початкової школи.
- Літературні ігри як засіб розвитку уяви, фантазії в молодших школярів.
- Літературні ігри як засіб формування літературознавчих понять тема, сюжет, композиція, ідея в учнів початкової школи.
- Літературні ігри як засіб формування уявлення про мову художнього твору в учнів початкової школи.
- Літературні ігри як засіб формування літературознавчого поняття жанр художнього твору в молодших школярів.
- Літературні ігри як засіб формування літературознавчого поняття образ автора в художньому творі в учнів початкової школи.
- Формування читацької самостійності молодших школярів шляхом проведення нетрадиційних уроків.
- Формування творчого мовлення у процесі роботи з сучасною дитячою книжкою.
- Методика формування читацької культури молодших школярів.
- Використання технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання.
- Формування читацької активності молодших школярів засобами сучасної літератури.
- Розвиток читацьких інтересів молодших школярів засобами сучасної літератури.
- Формування читацьких інтересів молодших школярів на уроках літературного та позакласного читання.
- Драматизація та інсценування художніх творів дітьми молодшого шкільного віку на уроках літературного читання.
- Формування навички свідомого читання у молодших школярів під час ознайомлення з творами (автор – за вибором студента).
- Особливості роботи над віршами (автор – за вибором студента) на уроках літературного читання.
- Формування навички виразного читання під час ознайомлення з творчістю (автор – за вибором студента) в початковій школі.
4. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОСНОВАМИ МОВНОЇ ТЕОРІЇ
- Розвиток пізнавальної активності молодших школярів під час ознайомлення з однорідними членами речення на уроках української мови.
- Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови під час опрацювання орфографічного матеріалу.
- Методика вивчення лексико-граматичних категорій іменника на уроках української мови в початковій школі.
- Формування орфографічної грамотності третьокласників під час вивчення дієслова.
- Формування орфографічної грамотності другокласників під час ознайомлення з іменником.
- Формування орфографічної грамотності другокласників під час ознайомлення з дієсловом.
- Розвиток орфографічної пильності молодших школярів на уроках української мови в 2-му класі.
- Формування орфографічної пильності молодших школярів на уроках української мови засобами дидактичних ігор.
- Використання дидактичних ігор під час вивчення роду (або числа, або відмінка – за вибором студента) іменника у початковій школі.
- Використання дидактичних ігор під час вивчення роду прикметника у початковій школі.
- Використання дидактичних ігор під час вивчення правопису дієслова в початковій школі.
- Формування ціннісних орієнтацій (яких саме – за вибором студента) молодших школярів засобами літератури для дітей.
- Методика навчання пунктуації на уроках української мови в початковій школі.
- Методика роботи над орфографічним правилом на уроках української мови в початкових класах.