24 грудня вдбувся онлайн-захист курсових робіт студентів 4 курсу спеціальності початкова освіта, виконаних під керівництвом професорів кафедри фахових методик і технологій початкової освіти докторки філософських наук Олександри Качмар та докторки філологічних наук Тетяни Качак.
Студенти успішно презентували наукові дослідження, присвячені проблемам літературної та мистецької освіти молодших школярів, акцентували на нових аспектах методики навчання літературного читання та методики навчання музики; векторах розвитку творчих здібностей і критичного мислення; патріотичного і естетичного виховання учнів. Усі доповідачі засвідчили глибокі знання та ґрунтовне опрацювання, аналіз психолого-педагогічних джерел, вміння організувати і провести експериментальне дослідження, розробити ефективні методичні моделі вирішення поставлених проблем.
Як відзначили члени комісії, особливо оригінальними були роботи Наталії Федори («Розвиток критичного мислення учнів початкової школи на уроках літературного читання в умовах дистанційного навчання»), Іванни Вепрук («Роль гуцульського музичного фольклору в естетичному вихованні молодших школярів»), Анни Хайнус («Використання цифрових технологій в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи: дистанційне та змішане навчання в умовах карантину»), Марії Орищук («Розвиток творчого потенціалу молодших школярів на уроках літературного читання»), Уляни Чепіль («Виховання естетичного смаку в учнів молодшого шкільного віку засобами класичної музики»), Софії Якимів («Розвиток читацької діяльності молодших школярів засобами інтерактивного навчання»), Діани Онуфрак («Розвиток сприймання музичних творів у початковій школі»), Дарини Масевич («Музично-педагогічна концепція Карла Орфа»), Юлії Гуцул («Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами сучасної книги), Діани Петрінько («Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів літературно-мистецькими засобами»), Романії Лотоцької («Інтеграція на уроках музичного мистецтва»).
Тетяна Качак: «Захоплююся своїми студентами, високим рівнем виконаних наукових досліджень і проведення етапів експерименту. Усі засвідчили, що є професіоналами у підборі вправ, завдань, ігор і розробці експериментальних методик та систем у процесі практичного вирішення поставлених наукових проблем.