На педагогічному факультеті ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» 25 та 28 жовтня 2019 року відбулися засідання круглих столів за підсумками виробничої практики студентів напряму підготовки «Початкова освіта» ОР «Магістр».
У заходах брали участь: магістранти першого курсу денної та заочної форм навчання, керівник практики – доц. Хімчук Л.І. та викладачі, які здійснювали керівництво означеною практикою студентів, – проф. О.В.Качмар, доц. Л.В.Бабельська, доц. І.Б.Бай, доц. О.Я.Довгий, доц.О.Д.Воробець, доц. Н.Б.Максименко, канд. пед.наук Н.М.Пасєка, доц. С.Д.Литвин-Кіндратюк, доц. В.І.Сметаняк.
У рамках заходів розглянуто питання, які стосувалися особливостей організації освітнього простору НУШ з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти й науки України. Магістранти презентували порівняльний аналіз осередків, що створені в школах для роботи вчителів та для навчально-пізнавальної, художньо-творчої, ігрової діяльностей учнів. Студенти представили результати психолого-педагогічного моніторингу поведінки учнів у просторі класу, а саме:
- Територіальну поведінку учнів у просторі класу з урахуванням його зонування.
- Особливості соціально-психологічного клімату в класі (емоційна складова клімату).
- Комунікативну поведінку учнів у просторі класу.
Слід відзначити ґрунтовні й цікаві доповіді магістрантів Галишич Діани, Климюк Надії, Рущак Наталії, Левицької Оксани, Матіїшин Лесі, Онишка Василя. Студенти обговорили можливості забезпечення автономії вчителя, надання йому академічної свободи, права на вільний вибір освітніх програм та розробку календарно-тематичного й поурочного планування на власний розсуд.
Присутні висловили пропозиції щодо організації звітності про виробничу практику в електронній формі та забезпечення технології оброблення, створення, передавання, одержання, зберігання, використання електронних документів.
За підсумками проведених засідань учасники круглих столів прийняли спільне рішення про зберігання звітних матеріалів практики в електронній формі та визначили напрями подальшої співпраці.